آگهی فروش شرکت

آگهی خرید و فروش شرکت ثبت شده

آگهی فروش شرکت در شهر رتبه ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای ثبت شرکت خود ، از شرکت ثبت شده دیگری برای انجام امور استفاده کنند،
یا بجای اینکه با امتیاز شرکت خود کار کنند، آن را به دیگری واگذار کنند.

این خرید و فروش شرکت می تواند دلایلی نظیر کمبود سرمایه ، نبود وقت و بسیاری علل دیگر صورت پذیرد،
در صورت تمایل به خرید و فروش شرکت ادامه مطلب را مطالعه فرمایید و با ما تماس بگیرید.

خرید شرکت ثبت شده :
اگرقصد ثبت شرکت دارید اما وقت کافی برای گذراندن مراحل ثبت ندارید می توانید شرکت هایی که قبلا ثبت شده اند را خریداری نمایید.

این افراد باید قبل از خرید شرکت در این زمینه اطلاعات کافی را کسب نمایند تا بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد به هدف مورد نظر خود دست یابند.

در هنگام خرید شرکت باید قبل از هرچیز به نوع شرکت اعم از شرکت با مسئولیت محدود،شرکت سهامی خاص و…،ن،محل شرکت،مدت تاسیس شرکت،میزان کارکرد شرکت،دارا بودن کد اقتصادی و نداشتن بدهی های مالیاتی توجه داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با پروسه ی خرید یا فروش شرکت ادامه مطلب این صفحه را مطالعه کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش شرکت ثبت شده :
فروش شرکت ثبت شده ، شرکا و صاحبان شرکت های گوناگون ممکن است به دلایل بسیاری دست از کار کردن در شرکت خود بکشند، رایج ترین دلایل تصمیم به عدم کارکرد، اختلاف میان شرکا یا ورشکستگی مالی می باشد،
پس می توانند به جای اقدام به انحلال شرکت، شرکت خود را در چارچوب قوانین و ضوابط به فرد دیگری واگذار کنند، بدیهی است که این جابجایی رایگان نخواهد بود.

برای انحلال شرکت نیاز به طی مراحل گوناگونی وجود دارد، حال آنکه برای واگذاری شرکت این مراحل بسیار کمتر است،

بنابراین خریدارهم درمدت زمان کمی صاحب شرکت می شود و می تواند کسب و کار خود را گسترش دهد و در مناقصات و مزایده ها شرکت نماید.

با واگذاری یا به عبارت دیگر فروش شرکت، کلیه مسئولیت ها از صاحبان قبلی سلب می شود. و بر عهده مالکین جدید شرکت گذاشته می شود.

از تاریخ خرید شرکت تمام مسئولیت ها به طور کامل به خریداران و اعضای جدید شرکت سپرده می شود.

چه مدارکی برای خرید و فروش شرکت لازم است؟
کپی از کارت ملی و شناسنامه ی همه ی اعضای شرکت و سهامداران جدید و فعلی شرکت.
کپی از روزنامه ای که آگهی تاسیس در آن چاپ شده و روزنامه ی رسمی
درصورت انجام تغییرات در شرکت از آگهی آخرین تغییرات کپی تهیه و ارائه شود.

هزینه ی خرید و فروش شرکت چقدر است؟
هزینه ی خرید و فروش شرکت های ثبت شده با هم متفاوت هستند و در این میان میتوان گفت که مواردی چون رتبه ی شرکت ، سال تاسیس شرکت ، سهامی خاص یا مسئولیت محدود بودن شرکت ، در قیمت گذاری بی تاثیر نیستند.

از این رو برای خرید و فروش شرکت نمیتوان مبلغ مشخصی را تعیین نمود .قیمت شرکت ها بصورت توافقی بین فروشنده و خریدار تعیین و سپس شرکت ها انتقال میابند.

بنابر دلایل مختلفی از تجارت خسته شده باشید و یا مشارکت با شرکای شرکت شما را کلافه کرده باشد و به این فکر کرده اید که با شرکتتان چه کار باید بکنید؟!

شاید به این فکر کرده باشید که شرکت را رها کنید و دیگر فعالیتی در آن نداشته باشید که باید بگوییم این کار فایده ی چندانی برای شما نخواهد داشت زیرا مسئولیت مدیران و کارمندان و هزینه های جاری و مسئولیت‌های مالیاتی شرکت همچنان پابرجا خواهد بود.

یا تصمیم به انحلال شرکت خود گرفتید که در این زمینه باید بگوییم که دست نگه دارید!شهر رتبه برای شما یک پیشنهاد خوب دارد.

با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که انحلال شرکت به راحتی ممکن نیست و نیاز به صورتجلسه و امضای کلیه ی شرکای قبلی دارد و اگر چند سال از عدم فعالیت شرکتتان میگذرد دسترسی و پیدا کردن همه ی شرکا امری زمانبر خواهد بود.

پس بهتر است به جای اتلاف وقت و هزینه برای طی کردن مراحل انحلال و پرداخت هزینه های قانونی انحلال به فروش شرکت خود فکر کنید.افرادی که بدون هدر دادن وقتشان میخواهند صاحب شرکت شوند در این مسیر همراهتان میشوند و شرکتتان را می خرند.

شهر رتبه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ی خرید و فروش شرکت ثبت شده رتبه دار و بدون رتبه آماده ارائه خدمات به عزیزان می باشد


قیمت فروش شرکت با مسئولیت محدود- قیمت خرید و فروش شرکت ثبت شده

جهت استعلام قیمت فروش شرکت با مسئولیت محدود – قیمت خرید و فروش شرکت ثبت شده با ما در ارتباط باشید

کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

09197391029

09197391030

02188880703

4 thoughts on “آگهی فروش شرکت

  • درود برشما ، شرکت با مسئولیت محدود با رتبه ۵ آب دارم برای فروش کجا آگهی بدم ؟آیا شما برای فروش این شرکت همکاری می کنید ؟

    • سلام و درود لطفا نام شرکت و شماره ثبت شرکت رو برای شماره 09197391029 پیامک یا واتسپ نمایید تا کارشناسان شهر رتبه ، در اسرع وقت جهت فروش شرکت جنابعالی اقدام نمایند

ارسال دیدگاه

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button