استعلام بدهی بانکی با کد ملی به صورت آنلاین

برای استعلام بدهی بانکی با کد ملی به صورت آنلاین مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

از استعلام بانکی با کد ملی چه می دانید؟
با توجه به پررنگ شدن نقش اینترنت در زندگی روزمره، شاید بتوان اینطور گفت که نقش این فناوری گسترده در بانکداری هم بسیار بیشتر از سالهای گذشته است. دیگر نیازی نیست که شما برای استعلام ضامن به باجه های شلوغ مراجعه کنید بلکه میتوانید به آسانی از طریق سامانه استعلام معوقات بانکی تمامی آنچه که میخواهید را با چند کلیک در اختیار داشته باشید.

بانک های بسیاری اقدام به ایجاد سامانه های آنلاین کرده اند تا بتوانند توسط آن ها خدمات خود را بیشتر و یا کیفیت بهتر در اختیار کاربران خود قرار دهند. در نهایت اما میتوان گفت که سامانه آیس، تمامی خدمات را در حوزه استعلام بانکی و اعتبار سنجی در یک فضا گرد هم آورده است تا شما بتوانید به عنوان یکی از اشخاص حقوقی و یا حقیقی اقدام به استعلام ضامن و دیگر موارد کنید. کاربرد های این سامانه ها نسبت به گذشته بسیار بیشتر است چرا که نقش اینترنت در این نوع از استعلام ها پررنگ تر شده است.

 استعلام بانکی با کد ملی
در این سامانه، هر یک از افراد حقیقی و حقوقی با واردکردن اطلاعات خواسته شده یک رتبه اعتباری در صورت داشتن شرایط و گزارش استعلام دریافت می کنند که گزارش هایی را مبنی بر خوش حساب بودن فرد موردنظر به شما خواهد داد که شاید در شراکت آینده شما موثر باشد. در سال های اخیر، شما برای اینکه بتوانید یک ضامن بانکی را برای وام و … معرفی کنید می بایست حتما تمامی مدارک را جمع آوری کنید، سامانه آیس به شما این امکان را می دهد که کار استعلام ضامن را تنها با کد ملی و شماره همراه منطبق با آن کد ملی انجام دهید.

دقت داشته باشید که اعتبارسنجی هایی که در سامانه آیس برای شما ایجاد شده است تنها از طریق سایت و یا اپ آیس در اختیار شما قرار خواهد گرفت که البته پروسه ای تماما آنلاین است. در معاملاتی که فی مابین اشخاص انجام می شود می توان گفت که اعتباری که توسط سامانه ما ایجاد خواهد شد، اعتمادسازی انجام می شود. البته که شما هم به عنوان یک فرد که میخواهید یک معامله را انجام دهید و یا اگر میخواهید ضامنی را بپذیرید نیاز دارید که پیشینه او را بدانید، در واقع سامانه آیس با استعلام ضامن و اعتبار سنجی بانکی تنها با کد ملی وشماره همراه منطبق با آن کد ملی این امکان را به شما خواهد داد که به آسانی تمامی آنچه که باید را در مورد پیشینه بانکی و اعتباری فردی ( با رضایت و تایید او ) که میخواهید بدانید. بانک هایی که در این زمینه فعالیت می کنند هم معمولا دارای اطلاعات درستی در این زمینه هستند اما چه آسان تر که شما بتوانید تنها با چند کلیک و در دست داشتن کد ملی و شماره همراه منطبق با آن کد ملی استعلام ضامن خود را انجام دهید.

برای ورود به سامانه مربوطه جهت استعلام بدهی بانکی با کد ملی کلیک کنید

ارسال دیدگاه

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button