تامین مهندس امتیاز آور جهت رتبه بندی – از کلیه کارشناسان وکاردانان وبازنشستگان محترم در رشته های عمران آب راه ابنیه معماری مکانیک برق زمین شناسی نقشه برادری کامپیوتر صنایع مهندس شیمی کشاورزی و سایر رشته ها -معدن صنعت وسایر رشته های مهندسی با حداقل سه سال سابقه مفید بیمه به بالا جهت تکمیل شرکتهای پیمانکاری استفاده از امتیاز مدرک بدون حضور فیزیکی در شرکتهای پیمانکاری و مشاور با سلب مسئولیت محضری و بهترین پرداخت نقدی جهت همکاری دعوت به عمل می آید.

  • حداقل 36 ماه بیمه
  • تسویه نقدی
  • سلب مسئولیت محضری
  • بالاترین پرداختی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

09197391029

09197391030

مهم : (((((قابل توجه پیمانکاران و مشاوران محترم :  تامین نیروی امتیاز آور صرفا برای پرونده های انجام میگیرد که اخذ رتبه را موسسه شهر رتبه انجام دهد))))

.

رتبه بندی چیست؟

همانطور که میدانید شرکت هایی که قصد اخذ رتبه پیمانکاری یا اخذ رتبه مشاور در رشته های ساختمان راه تاسیسات برق کشاورزی نفت و گاز صنعت و معدن وسایر رشته ها را دارند بایستی دارای مهندسین امتیاز آور باشند. منظور از نیروی امتیاز آور مهندسینی می باشند که دارای مدرک دانشگاهی در همان رشته مورد تقاضا بوده و قبلا دارای سوابق کاری بیمه ای در شرکت زمینه ای در همان حوزه باشند.

منظور از سوابق کاری مهندس امتیاز آور در واقع “فعالیت در یک شرکت دارای رتبه مرتبط” می باشد به طوری که هم نقش اساسی در انجام پروژه ها داشته و هم از طرف شرکت دارای بیمه تامین اجتماعی باشد.

بنابراین هر شرکت جدید که قصد اخذ گرید را دارد می بایستی در هیئت مدیره خود دارای مهندس یا مهندسینی باشد که قبلا دارای سابقه بیمه از شرکت های دارای رتبه باشند.


صدها مشتری به شرکت ما اعتماد دارند

  • ما کارکنان متخصص وبا سابقه داریم
  • ما فقط خدمات با کیفیت ارائه می دهیم
  • 15 سال سابقه در زمینه ی رتبه بندی هستیم
  • ما به شما صادقانه قرارداد میبندیم
  • شرکت های ما بی واسطه و قیمت مناسب است

تامین مهندس جهت رتبه بندی شرکت

برای گرفتن رتبه پیمانکاری در یک رشته، باید دو نفر مهندس امتیاز آور با سابقه بیمه که 36 ماه بیمه دارند ، در هیئت مدیره شرکت متقاضی الزامی می باشد.

بنابراین شرکت متقاضی اخذ رتبه پیمانکاری در دو رشته باشد می بایست دو مهندس امتیاز آور با دو رشته مختلف ( مورد تقاضا ) با حداقل 3 و 5 سال سابقه بیمه می باشد.

قیمت اجاره مدرک مهندسین امتیاز آور

اما مدارک تحصیلی که برای اخذ رتبه ارائه می شوند دارای هزینه سالیانه میباشد که در ابتدا با توجه به توافق بصورت دو ساله از کارفرما دریافت و در ازای آن به مدت دو سال مدرک فرد در آن شرکت مورد استفاده قرار میگیرد، این مبلغ توافقی بین فرد و شرکت میباشد اما نرخ آن نیز بسته به عواملی همچون، سطح مدرک، رشته تحصیلی، مرتبط یا زمینه بودن آن، میزان سابقه کاری و…

سطح مدرک: قبل از هر چیزی باید بدانید که مدارک تحصیلی در پایه های بالاتر یعنی دکتری دارای امتیاز بیشتری برای دریافت رتبه میباشند و پس از آن ارشد و کارشناسی می باشد.

تامین مهندس امتیاز آور جهت رتبه بندی در شهر رتبه

سایر مقالات رتبه بندی :

رتبه بندی پیمانکاری

رتبه بندی مشاور

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button