فروش شرکت با رتبه 2 پیمانکاری

فروش شرکت با رتبه 2 پیمانکاری – مهم ترین کارهایی که شرکت ها پس از ثبت شرکت انجام می دهند رتبه بندی می باشد. رتبه بندی نوعی عیار سنجی است که به یک شرکت اعتبار می دهد. رتبه بندی را می توان معیار، قابلیت،صلاحیت و شایستگی دانست که براساس استانداردها و آئین نامه هایی از قبل تعریف شده، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعریف و به یک شرکت اختصاص داده می شود.

مطمئناً هر طرف قراردادی مایل است با شرکتی مذاکره و قرارداد داشته باشد که براساس صلاحیت های تخصصی،ملاک های ارزش گذاری، تجربه های علمی و فنی تأیید شده باشد که همین تأیید صلاحیت، گرید شرکت می باشد.

رتبه بندی می تواند براساس تجربه های کاری،سوابق بیمه ای برای صحت انجام قراردادهای مربوطه،برحسب تعداد نفرات و کارایی آنها،توانمالی و اقتصادی،توان فنی، مهندسی و علمی و اظهارنامه آخرین سال کاری شرکت نیز ارزیابی گردد.

شرایط لازم برای کسب رتبه بندی شرکت

– شرکت باید ثبت شده باشد.

– شرایط و امتیازات و همچنین صلاحیت شرکت محرز شده باشد.

– در کارنامه کاری خود سوء پیشینه حرفه ای و یا ممنوعیت کاری نداشته باشد.

– عدم اشتغال مدیران به کارهای دولتی.

– امتیاز مدارک تحصیلی مدیران،هیأت مدیره،اعضا و میزان مهارتهای فنی و حرفه ای پرسنل.

– سوابق کاری مفید و مستند که مرتبط با زمینه کاری آنها باشد.

رتبه بندی چه فوایدی دارد؟

– ایجاد حس رقابت در فضای شرکتها و تلاش آنها برای کسب رتبه برتردر میان سایر شرکت ها.

– افزایش رشد، آبادانی، عمرانی و توسعه کشور.

– نشانه ای از وضعیت کلی شرکت و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت آنها.

– افزایش بهتر و سریعتر تصمیم گیری سرمایه گذار یا مجری، برای برگزیدن شرکت با رتبه و گرید بالاتر و برتر.

یک شرکت می تواند با داشتن پرسنل امتیاز آور، موفق به اخذ رتبه یا ارتقاء رتبه خود شود؛ بنابراین داشتن پرسنلی با سوابق بیمه (تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکتی که تحت بیمه آن بوده است)، داشتن تخصص و مهارتهای همزمان و جداگانه در شرکت، دارا بودن گواهی کار مرتبط به رشته به همراه درج تاریخ شروع و خاتمه کار از سوی شرکت، از موارد مهم و امتیاز آور برای اخذ رتبه بالاتر توسط یک شرکت می باشد.

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه مطالبی بیان کنیم. شرکت های پیمانکاری را با توجه به یک سری عوامل مشخص رتبه بندی می کنند. هر چقدر رتبه ای که شرکت دریافت می کند بالاتر باشد امکان پذیرش پروژه های بزرگتر بیشتری خواهد داشت. بنابراین رتبه شرکت ارتباط مستقیم با پذیرش پروژه های بزرگ دارد. ما در این محتوا انواع پیمانکار را معرفی کرده و طبقه بندی های صورت گرفته برای شرکت های پیمانکاری را نام خواهیم برد. توصیه می کنیم تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.

انواع پیمانکاران برای اخذ و فروش گرید ۵ پیمانکاری ابنیه راه

همانطور که در بالا ذکر کردیم هدف از تحریر این محتوا توضیح در مورد فروش گرید دو پیمانکاری ابنیه راه تاسیسات کشاورزی و ….است. قبل از این که به موضوع اصلی محتوا بپردازیم باید انواع پیمانکار را توضیح دهیم. به طور کلی دو نوع پیمانکار وجود دارد. پیمانکار حقیقی که با ارائه مدارک تحصیلی مورد نیاز می تواند اخذ رتبه پیمانکار کند.

نوع دوم نیز پیمانکار حقوقی است که یک شرکت پیمانکاری است.

این شرکت پس از ثبت در اداره ثبت شرکت ها با ارائه مدارک و سوابق بیمه ای، رتبه پیمانکاری خود را دریافت خواهد کرد. شرکت های پیمانکاری را در چند دسته مختلف تقسیم بندی می کنند. این تقسیم بندی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام می شود. این سازمان متولی رتبه بندی شرکت های متقاضی رتبه بندی در کشور است. شرکت های پیمانکاری را می توان در دوازده دسته مختلف جای داد. این دوازده دسته به شرح زیر می باشند.

  • شرکت های پیمانکاری نفت و گاز
  • شرکت های پیمانکاری راه و ترابری
  • شرکت های پیمانکاری آب
  • شرکت های پیمانکاری ابنیه
  • شرکت های پیمانکاری صنعت و معدن
  • شرکت های پیمانکاری کشاورزی
  • شرکت های پیمانکاری خدمات
  • شرکت های پیمانکاری حفاری
  • شرکت های پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات
  • شرکت های پیمانکاری مرمت آثار تاریخی و باستانی
  • شرکت های پیمانکاری ارتباطات
  • شرکت های پیمانکاری نیرو

مقالات مربوطه با خرید و فروش شرکت رتبه دار:

شهر رتبه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ی خرید و فروش و اخذ رتبه های پیمانکاری آماداه ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

(( با شهر رتبه همراه باشید تا رتبه های مورد نیازتان را با قیمت مناسب بدون واسطه تهیه نمایید))

وجه تمایز شهر رتبه در مشتری مداریست

کافیست یکبار با ما همراه باشید

>>>>> <<<<<

شهر رتبه علاوه بر خرید و فروش رتبه در زمینه خرید رتبه راه ساختمان کشاورزی آب برق نفت و گاز تاسیسات تجهیزات و … فعال است و همچنین اخذ گرید در استان تهران و تمام استان های کشور عزیزمان ایران فعالیت تخصصی دارد

شهر رتبه (( تخصصی ترین سامانه خرید و فروش شرکت رتبه دار در ایران))

<< چناچه قصد خرید و فروش شرکت با رتبه 2 پیمانکاری در رشته های مختلف دارید با کارشناسان ما در شهر رتبه تماس حاصل فرمایید.>>

02188880703

09197391029

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button