فروش شرکت با رتبه 3 پیمانکاری

فروش شرکت با رتبه 3 پیمانکاری – رتبه بندی یکی از مهم ترین کارهایی است که یک شرکت پس از تاسیس باید آن را پیگیری نمایند، پیگیری جهت رتبه بندی شرکت توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشد.

بنابراین گرید به معنای اخذ امتیاز و گرید یک شرکت متناسب با استانداردهای ارائه شده توسط آن شرکت می باشد. گرید شرکت مزیت های زیادی را برای آینده کاری شرکت در پی دارد.

به عنوان مثال شرکت هایی که قصد شرکت در مناقصه ها را دارند، باید حتما به دنبال اخذ رتبه ی متناسب با فعالیتشان باشند، زیرا یکی از معیارهای مهم در برنده شدن مناقصات علاوه بر پیشنهاد بودجه ی پایین و به صرفه، رتبه بالای شرکت نیز می باشد.

فرض کنید که قرار است یک سری از شرکت های پیمانکاری در یک مناقصه شرکت نمایند، اگر دو شرکت یک قیمت را پشنهاد دهند، اولویت با شرکت می باشد که در گرید بالاتری را اخذ نموده است.

چنانچه زمان کافی جهت ارتقا و یا اخذ رتبه 3 پیمانکاری خود را ندارید بهترین گزینه برای تسریع در روند کار و شرکت در مناقصات در کوتاهترین زمان ممکن ، خرید شرکت با رتبه 3 ثبت شده در سامانه ساجات یا سازمان برنامه و بودجه می باشد

((( چنانچه هر گونه سوالی در رابطه با روند خرید و فروش فروش شرکت با رتبه 3 پیمانکاری داشتید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.)))

02188880703

09197391029

شهر رتبه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ی خرید و فروش و اخذ رتبه های پیمانکاری آماداه ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

(( با شهر رتبه همراه باشید تا رتبه های مورد نیازتان را با قیمت مناسب بدون واسطه تهیه نمایید))

وجه تمایز شهر رتبه در مشتری مداریست

کافیست یکبار با ما همراه باشید

شهر رتبه علاوه بر خرید و فروش رتبه در زمینه خرید رتبه 3 راه ساختمان کشاورزی آب برق نفت و گاز تاسیسات تجهیزات و … فعال است و همچنین اخذ گرید در استان تهران و تمام استان های کشور عزیزمان ایران فعالیت تخصصی دارد

شهر رتبه (( تخصصی ترین سامانه خرید و فروش شرکت رتبه دار در ایران))

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button