فروش شرکت با رتبه 4 پیمانکاری

برای آن دسته از پیمانکارانی که در زمینه پیمانکاری فعالیت می کنند ،خرید و فروش شرکت با رتبه 4 پیمانکاری در رشته مورد نظرشان از اهمیت بالایی برخوردار است .

شما برای مشاوره و خرید گرید 4 ییمانکاری در رشته های راه ساختمان (ابنیه) آب برق کشاورزی تاسیسات و …. می توانید با تیم کارشناسان ما در ((شهر رتبه)) تماس حاصل فرمایید ، تا تیم ما که متشکل از وکلا و کارشناسان مجرب با 15 سال سابقه در این زمینه به شما یاری رسانند.

مزایای خرید شرکت رتبه دار :

– افزایش سرعت در انجام مراحل اداری و دریافت مدارک لازم در کوتاه ترین زمان ممکن

– کسب راهنمایی های جامع و دقیق در زمینه رتبه پیمانکاری

– کاهش هزینه های مازاد و انجام تمامی مراحل با حداقل هزینه اما تخصصی

– مدارک مورد نیاز برای خرید رتبه پیمانکاری

برای خرید رتبه:

– ارائه ی کپی و اصل مدارک شرکت

– تحویل دادن اظهارنامه و همچنین اساسنامه ها

– کپی مدارک مربوط به صاحب امتیازان

همانطور که می دانید رتبه پیمانکاری بیانگر تایید یک شرکت پیمانکاری برای انجام فعالیت های مربوط به زمینه های مختلف پیمانکاری می باشد.

با توجه به زمان بر بودن مراحل ثبت شرکت و اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ( گرید) کارشناسان ما با توجه به تجربه و سابقه درخشان خود در زمینه رتبه بندی ، شرکت های با رتبه 4 پیمانکاری آماده در رشته های مختلف درخواستی از جمله راه ساختمان تاسیسات کشاورزی آب برق و … را در اختیار همراهان عزیز قرار میدهند، علاوه بر سرعت بخشیدن به این پروسه ، اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار پیمانکاران عزیز جهت تسریع فعالیت هایشان انجام میدهند.

(( کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شهر رتبه تماس حاصل فرمایید))

از جمله مزایای خرید شرکت پیمانکاری، علاوه بر تسریع انجام پروسه اخذ رتبه، امکان بستن قرارداد با سازمان ها و ادارات دولتی است. نکته بعدی این است که درصورتی که شرکتها تمایل به شرکت در مناقصات دولتی داشته باشد، داشتن (گرید) رتبه یک مجوز محسوب می شود.

روش های خرید رتبه: (با کارشناسان تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره داشته باشید!!)

هزینه خرید رتبه پیمانکاری یک مقدار مشخص نیست و با توجه به فاکتورهای مختلف، از جمله اعتبار گواهینامه، میزان زمان حضور نیروی امتیاز آور ، محل ثبت شرکت ، رزومه شرکت ، متغیر می باشد. همکاران ما، می توانند برآورد دقیقی از هزینه های مورد نیاز را با توجه به نیاز شما پیمانکار عزیز،در اختیار قرار می دهند.

((( چنانچه هر گونه سوالی در رابطه با روند خرید و فروش شرکت رتبه دار با پایه 4 داشتید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.)))

02188880703

09197391029

شهر رتبه (( تخصصی ترین سامانه خرید و فروش شرکت رتبه دار در ایران))

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button