فروش شرکت با رتبه 5 ساختمان و کشاورزی در شهر رتبه با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی رتبه بندی ، با قیمت و شرایط ایده آل انجام میگردد. شرکت رتبه دار از سازمان برنامه بودجه صادر گردیده و روی سایت ساجار قابل استعلام می باشد . صدور گرید در سال 1402 طبق آخرین قوانین صورت گرفته است.

اخذ رتبه کشاورزی در واقع یکی از مهمترین اقداماتی است که صاحبان سرمایه باید بعد از تاسیس و راه اندازی شرکت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه اقدام به اخذ آن کنند.

اخذ رتبه شرکت کشاورزی به معنی کسب امتیاز برای روند کاری شرکت در آینده طبق برنامه ریزی ها و استانداردها می باشد.

شرکت های آماده با رتبه یا گرید کشاورزی دارای اعتبار گواهینامه صلاحیت پیمانکاری به مدت 4 سال کامل ،بدون بدهی ، با قیمت مناسب بدون واسطه می باشند

انواع رتبه کشاورزی

شما جهت اخذ رتبه در رشته کشاورزی میتواند رتبه را در بصورت پیمانکاری یا مشاور اخذ کنید. اخذ رتبه مشاور کشاورزی از پایه 3 شروع و در نهایت به پایه 2 میرسد. و همچنین اخذ رتبه پیمانکاری کشاورزی از پایه 5 شروع و در نهایت به پایه 1 میرسد و شرکتها با توجه به پایه شرکت خود میتوانند در مناقصات و مزایدات دولتی شرکت کنند.

اخذ رتبه کشاورزی

همه شرکت ها برای ادامه فعالیت های خود در بازار رقابت مستلزم اخذ رتبه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بودجه است در واقع رتبه بندی در هر شرکتی به معنی ارزیابی و سنجش مهارت و اعتبار هر شرکتی می باشد. صاحبان سرمایه در شرکت کشاورزی نیز به دنبال اخذ رتبه کشاورزی در پایه های بالاتر هستند، اما اخذ رتبه بالا در یک شرکت در همان اوایل کار به یک باره به دست نمی آید و شرکت کشاورزی باید با ارائه دادن پروژه های بیشتر و همچنین عملکرد بهتری از خود نشان دهد. کسب رتبه بالا نیاز به صبر و حوصله دارد و صاحبان سرمایه باید با مدیریت و برنامه ریزی بهتری شرکت را پیش ببرند تا بتوانند رتبه بالا را برای شرکت اخذ کنند.

یکی از مزیت اخذ رتبه کشاورزی در هر شرکتی مطرح شدن آن شرکت در بازار رقابت می باشد اگر شرکتی رتبه بالا را کسب کند از طرف شرکت های دیگر پروژه های بیشتری را دریافت می کند و در نتیجه رونق و کسب درآمد شرکت نیز قطعا بالاتر خواهد رفت.

(( با شهر رتبه همراه باشید تا رتبه های مورد نیازتان را با قیمت مناسب بدون واسطه تهیه نمایید))

وجه تمایز شهر رتبه در مشتری مداریست

کافیست یکبار با ما همراه باشید

((( چنانچه هر گونه سوالی در رابطه با روند خرید و فروش شرکت رتبه دار داشتید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.)))

02188880703

09197391029

شهر رتبه (( تخصصی ترین سامانه خرید و فروش شرکت رتبه دار در ایران))

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button