فروش گرید با پایه 3 مشاور

خرید و فروش گرید با پایه 3 مشاور در شهر رتبه _ منظور از رتبه بندی یا گرید، تایید صلاحیت شخصیت­های حقیقی یا حقوقی با توجه به یک سری استاندارد معین است که می­تواند ضامن شایستگی شخص دارنده رتبه باشد. رتبه بندی شرکت­ها در بخش­های اخذ رتبه مشاور، اخذ رتبه پیمانکار ، انجام می­گیرد که در این نوشتار به مطالبی در رابطه با رتبه مشاور می­پردازیم.

خرید و فروش گرید مشاور

یکی از انواع خرید و فروش رتبه شرکت های رتبه دار که خواهان زیادی دارد خرید و فروش گرید مشاور است . با توجه به تقسیم بندی که توسط سازمان معاونت فنی و عمران استانداری انجام گرفته است شرکت های رتبه دار به سه گروه شرکت های رتبه دار پیمانکاری ، شرکت های رتبه دار مشاور و شرکت های رتبه دار انفورماتیک دسته بندی می شوند .

رتبه شرکت های مشاور به سه سطح ۱،۲،۳ رتبه دهی شدند که در این میان رتبه ۱ بالاترین و رتبه ۳ پایین ترین رتبه است. قیمت خرید گرید مشاور و همچنین قیمت فروش گرید های مشاور برای هر شرکتی متفاوت است

مدارک لازم جهت اخذ رتبه ۳ مشاور :

  • تمام مدارک اصلی شرکت مثل شرکتنامه، روزنامه­ی رسمی شرکت، اساسنامه و اظهارنامه­ مالیاتی شرکت
  • برای اخذ رتبه مشاور درجه سه باید اسنادی را ارائه دهید که هویت اعضای هیئت مدیره و سهامداران اصلی را تایید کند .
  • کارت پایان خدمت اعضای مرد هیئت مدیره
  • مدرک دال بر داشتن توانایی مالی شرکت
  • برای اخذ رتبه مشاور وجود مدارکی که نشان دهنده­ی ارزش مالی قراردادهای گذشته شرکت است، لازم می­باشد .

رتبه ۳ مشاور

کمترین رتبه در رتبه بندی شرکت­های مشاور، رتبه­ ی سه می­باشد. اما داشتن پایین­ترین رتبه در زمان اخذ رتبه مشاور در برابر عدم وجود هر گونه رتبه، برای شرکت­های مشاور نوعی امتیاز محسوب می­شود. با داشتن این رتبه، شرکت شما وارد دنیای حرفه­ای و معتبر تجارت شده و راه پیشرفت شرکت را باز می­کند .

شرایط اخذ رتبه ۳ مشاور :

برای اخذ رتبه ۳ مشاور نیازی به داشتن سابقه کاری در زمینه­ ی مورد نظر نیست ولی وجود سه مهندس یا تعداد بیشتر که مدرکی مرتبط با رشته مورد نظر داشته باشند از شرایط الزامی برای اخذ رتبه مشاور درجه سه است .

شرایط اخذ رتبه ۳ مشاور شامل تمام شرایط عمومی کسب رتبه مشاور است. شرایطی مثل صلاحیت اعضای هیئت مدیره و سهامداران اصلی .

توجه کنید که در زمان درخواست برای کسب رتبه مورد نظر، شرکت یا اعضای هیئت مدیره نباید از نظر قانونی ممنوعیتی در باره­ی این نوع فعالیت­ها داشته باشند .

شهر رتبه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ی خرید و فروش و اخذ رتبه های پیمانکاری آماداه ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

(( با شهر رتبه همراه باشید تا رتبه های مورد نیازتان را با قیمت مناسب بدون واسطه تهیه نمایید))

وجه تمایز شهر رتبه در مشتری مداریست

کافیست یکبار با ما همراه باشید

شهر رتبه علاوه بر خرید و فروش رتبه در زمینه خرید رتبه 3 مشاور راهسازی شهرسازی ساختمان کشاورزی آب برق نفت و گاز تاسیسات تجهیزات و … فعال است و همچنین اخذ گرید در استان تهران و تمام استان های کشور عزیزمان ایران فعالیت تخصصی دارد

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button