فروش گرید مشاور- واگذاری 100% سهام شرکت های رتبه دار مشاور در تمام رشته ها

انواع خرید و فروش گرید مشاور

فروش گرید مشاور : رتبه شرکت های مشاور به سه سطح ۱،۲،۳ رتبه دهی شدند که در این میان رتبه ۱ بالاترین و رتبه ۳ پایین ترین رتبه است. قیمت خرید گرید مشاور و همچنین قیمت فروش گرید های مشاور برای هر شرکتی متفاوت است .برای اطلاع از آخرین قیمت رتبه های مشاور با کارشناسان ما در تماس باشید .
خرید شرکت رتبه بندی انبوه سازان
خرید شرکت با رتبه مشاوران
خرید شرکت رتبه بندی شرکت های EPC
خرید شرکت رتبه بندی شرکت های انفورماتیک

چنانچه برای تسریع در روند کاری خود و خرید شرکت با رتبه مشاور نیاز به خرید شرکت آماده با گرید مشاور دارید. با کارشناسان شهر رتبه تماس حاصل فرمایید

اخذ رتبه مشاور یکی از پروسه هایی است که هر شرکت مشاوره ای می بایست اقدام کند. در حال حاضر تنها معیار سنجش و انتخاب شرکت های مشاوره ای، همین رتبه مشاور است و اگر شرکتی بتواند به نسبت رقیبان خود گرید مشاور بهتری را کسب کند شرایط بسیار ایده آلی را در جهت دریافت پروژه های بزرگ دارد.

معمولا شرکت هایی که نقش پشتیبانی و پیگیری فنی را در زمینه های مدیریتی و کیفیتی بر عهده دارند و می توانند نقش اجرایی را در پروژه های عمرانی و تجاری بر عهده داشته باشند، در حالت کلی شرکت مشاوره ای به عنوان یک شرکت واسطه میان پیمانکار و کارفرما می شناسیم و به همین دلیل سطح توانمندی و رزومه چنین شرکتی از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، از این روی یک معیار کلی را برای این شرکت های مشاوره ای به اسم اخذ رتبه بندی در نظر گرفته اند که شرکت های مشاوره ای می بایست نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

شرکت­های مشاور برای ثابت کردن اعتبار، ارزش و توانایی خود در انجام مشاوره و نظارت بر پروژه بزرگ و دولتی نیاز به گرفتن گرید مشاور دارند. شرکت­ها با اخذ گرید مشاور (رتبه مشاور) راه خود را برای شرکت در مناقصه­ های دولتی باز می­کنند. آن­ها هم چنین می­توانند پروژه­های بیشتری را گرفته و توان مالی و سرمایه خود را بالا ببرند .
یکی از مزایای داشتن رتبه مشاور، ساده­تر شدن دریافت وام و تسهیلات برای شرکت مهندسین مشاور است. به طوری که با اخذ رتبه مشاور، اعتبار شرکت بالا رفته و می­توان از این اعتبار بالا برای دریافت تسهیلات استفاده کرد

شرایط و مدارک اخذ رتبه مشاور

موارد مهم در شرایط و مدارک اخذ رتبه مشاور عبارتند از :

  • اولین و مهم­ترین نکته این است که شرکت شما باید به طور قانونی ثبت شده باشد .
  • باید در حوزه ­ی رشته­ ای که برای اخذ رتبه مشاور درخواست می­کنید، مدرک تحصیلی و همین طور سابقه­ ی کاری داشته باشید. در این مورد می­توانید هر مدرکی که نشان دهنده­ی علم، دانش و تجربه بیشتر شما باشد را ارائه کنید تا امتیاز و در نتیجه شانس موفقیت شما در اخذ گرید ( رتبه) مشاور بیشتر شود. به طور مثال ارائه اسنادی دال بر گذراندن دوره­های آموزشی مربوطه می­تواند نوعی امتیاز مثبت باشد .
  • یکی دیگر از موارد مهم در شرایط اخذ گرید مشاور، دارا بودن سرمایه کافی است. در زمان درخواست برای رتبه بندی باید سندی مبنی بر داشتن سرمایه کافی ارائه کنید .
  • شرکت باید کارکنانی دارای مدرک مهندسی و دارای سابقه در زمینه­ی مورد نظر( رشته­ای که برای رتبه بندی درخواست داده شده) باشد .
  • شرکت از زمان تاسیس نباید تغییر بزرگی داشته باشد. مثلا اساسنامه شرکت باید ثابت باشد و نباید تعداد زیادی از اعضای هیئت مدیره تغییر کرده باشد. این افراد می­توانند به جای یکدیگر قرار بگیرند ولی خروج اعضای قبل از درخواست اخذ رتبه مشاور و ورود اعضای جدید( در تعداد زیاد) ممنوع می­باشد .
  • اعضای هیئت مدیره و سهامداران اصلی باید اسناد شناسایی، و اسناد و مدارک مرتبط با رشته تحصیلی و همین طور اسناد پایان خدمت اعضای مرد را تحویل دهند 
  • در زمان اخذ رتبه مشاور ارائه اظهارنامه مالیاتی، اساسنامه، شرکتنامه و تمام اسناد ثبتی دیگر مرتبط به شرکت لازم می­باشد .
    شرکت باید دارای دفتر رسمی باشد. ارائه سند دفتر یا اجاره نامه­ی محل دفتر شرکت الزامی می­باشد .
  • به یاد داشته باشید اگر شرکت اشخاص حقوقی بین سهامداران دارد، در زمان درخواست در سامانه ساجات باید همه­ی این سهامدارها را نام برده و مدارک آن­ها را ارائه کنید .
  • صورتجلسه­ از آخرین جلسه­ هیئت مدیره و جلسه­ی سهامداران قبل از درخواست برای اخذ رتبه مشاور نیز جزئی از مدارک رتبه بندی شرکت پیمانکاری می­باشد.

رتبه بندی مشاوران

اگر بخواهیم امتیازدهی شرکت های مشاوره ای را تقسیم بندی کنیم باید آن را در ۳ بخش لحاظ کنیم. امتیاز شماره ۱ و ۲ و ۳ این رتبه بندی مشاوران را تشکیل می دهند و امتیاز شماره ۱ بالاترین نمره و شماره ۳ پایین ترین نمره را نشان می دهد. شرکت های مشاوره ای باید به این نکته توجه داشته باشند که همواره سعی در کسب بالاترین رتبه بندی مشاوران را داشته باشند تا بتوانند شانس خود را برای گرفتن پروژه ها و مناقصات بزرگ بیشتر کنند.

دنیای امروز دنیای رقابت است و هر شخص و یا سازمانی که به این رقابت وارد نشود مسلما هیچ پیشرفتی نخواهد داشت، رتبه بندی مشاوران یکی از گزینه های مطلوب و مناسب برای قرار گرفتن در این رقابت است و همان طور که در بالا اشاره کردیم با استفاده از این ویژگی، شرکت های مشاوره ای می توانند سطح کیفی و کمی خدمات خود را نسبت به گذشته بسیار بیش تر کنند.اگر شرکتی بخواهد بالاترین رتبه بندی مشاوران یا همان امتیاز ۱ گرید شرکت های مشاور را کسب کند باید بیشترین امتیاز را در بین این ۴ گزینه به دست آورد.

رتبه بندی مشاوران چند دسته است ؟

رتبه بندی مشاوران در سه دسته انجام می­شود و رتبه یک معتبرترین آن­ها است. با اخذ رتبه مشاور درجه یک، توانایی کامل یک شرکت در انجام پروژه­ها را نشان داده می­شود و بیشترین اعتبار و ارزش را به شرکت­ مورد نظر می­بخشد. از سوی دیگر، کسب رتبه­ مشاور درجه سه که پایین­ترین بین رتبه­ ها است، به اندازه کافی به شرکت مورد نظر اعتبار می­بخشد تا وارد دنیای تازه­ای از قراردادها و مناقصات شود .

واگذاری 100% سهام شرکت رتبه دار

شهر رتبه با بیش از 15 سال سابقه آماده ارائه خدمات به مشاوران عزیز می باشد.

 سایر مقالات شهر رتبه :

فروش گرید با رتبه 3 مشاور  

رتبه بندی مشاور – فروش گرید مشاور

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button