اخذ رتبه 3 مشاور مزایای فراوانی دارد و می تواند معرف اعتبار یک شرکت باشد. شرکت هایی که رتبه بهتری نسبت به سایر شرکت ها دارند در جذب مشتری موفق تر خواهند بود زیرا رتبه یا گرید خوب آنها بیانگر توانایی آنهاست.

رتبه بندی شرکت های مشاور می تواند مزایای بسیاری برای آنها به همراه داشته باشد. رتبه یک شرکت بر اساس امتیازات کسب شده از افراد امتیاز آور، تجربه کاری، ساختار مدیریتی و همچنین امکانات پشتیبانی تعیین میشود.

 اهم فواید اخذ رتبه مشاور عبارتند از:

  • نمایی کلی از اوضاع شرکت های مشابه ارائه می دهد.
  • برای شرکت در مناقصات دولتی الزامی است.
  • سرمایه گذاران با توجه به رتبه شرکت ها می توانند بهترین گزینه ممکن را برای اجرای پروژه  های خود انتخاب کنند.
  • تسهیل اخذ وام و اعتبارات از بانکها و موسسات مالی

شرایط اخذ رتبه 1 مشاور

اخذ رتبه 1 مشاور بالاترین سطه برای این دسته از رتبه است، شرکت متقاضی می بایست در پرسنل امتیاز آور خود 3 تا 7 نفر (بر اساس تخصص درخواستی، متغیر می باشد) کارشناس با مدرک تحصیلی زمینه داشته باشد. علاوه بر این داشتن تجربه کاری مرتبط در 24 سال اخیر به میزان حداقل 16.100 و حداکثر 36.100 میلیون ریال الزامی می باشد (بعد از تعدیل).
از دیگر شرایط اخذ رتبه 1 مشاور در پایه این می توان به داشتن پروژه شاخص اشاره کرد. این پروژه می بایست دارای حداقل میزان مشخصی باشد(متغیر برای تخصص های مختلف) و همچنین الزما در زمینه طراحی باشد.

رتبه بندی یک شرکت برای کسب موفقیت آن در مناقصه های داخلی و خارجی تاثیر گذار می باشد. از دیگر مزایای این نوع رتبه بندی ها این است که به شرکت این اجازه را می دهد تا با مراکز دولتی بتواند قرارداد ببندد و همچنین در موفقیت در اخذ تسهیلات از بانکها و موسسات مالی تاثیرگذار است.
در هر صورت این نکته غیر قابل کتمان است که نوع رتبه مشاوره ای که به دست آوردید در اعتبار و ارزش هویتی شرکت شما تاثیر چشمگیری می گذارد. اگر شرکت شما رتبه خوبی داشته باشد، سایر افراد، شرکت ها و سازمان ها اعتماد کافی برای همکاری با شما را به دست خواهند آورد

شرایط اخذ رتبه 2 مشاور

مسلما برای اخذ رتبه مشاور بالاتر باید شرایط بهتری هم داشته باشید. اولین شرط این است که رتبه 3 را حداقل برای یک دوره دریافت کرده باشید. ارتقاء وضعیت شرکت از نظر مالی و اجرایی در طول زمان داشتن رتبه 3 مهم است.

شرکت در دوره های مختلف آموزشی مرتبط، بالا رفتن مدارک تحصیلی و سطح تجربی افراد باعث می شود امتیاز بالاتری بگیرید.

برای این که بتوانید بهترین رتبه مشاور یعنی همان رتبه 1 را دریافت کنید باید حداقل یک دوره رتبه 2 را پشت سر گذاشته و صلاحیت های عمومی را دارا باشید.

تعداد مهندسین در این پایه نیز بر اساس تخصص مورد تقاضا تعیین می شود، با این حال بصورت کلی حداقل 3 و حداکثر 5 نفر با حداقل مدرک کارشناسی و منطبق با جدول آیین نامه مورد نیاز خواهد بود. سوابق کاری این افراد نیز همچون تعداد آنها بر اساس تخصص مورد تقاضا و همچنین تحصیلات تکمیلی افراد در صورت وجود) متغیر می باشد لیکن داشتن حداقل 3 سال سابقه مفید و مرتبط الزامی می باشد.
داشتن تجربه کاری از دیگر شروط اخذ رتبه 2 مهندسین مشاور می باشد.حداقل میزان تجربه کاری برای تخصص های مختلف، متغیر می باشد.

لازم بذکر است قراردادهای مشاوره ای جهت امتیازدهی می بایست تعدیل شوند به این معنی که بر اساس ماهیت و نوع کار و همچنین زمان شروع و پایان کار ،یک سری ضرایب کاهشی و افزایشی در مبالغ قراردادها اعمال می شود.بصورت کلی می توان گفت جهت اخذ رتبه 2 مشاور داشتن حداقل 8.100 و حداکثر 2.100 میلیون ریال تجربه کاری الزامی می باشد

جهت دریافت مشاوره اخذ رتبه 3 مشاور 2 و 1 با کارشناسان ما تماس بگیرید

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button