خرید و فروش شرکت آماده

خرید و فروش شرکت آماده – برای ثبت شرکت از آن جهت که باید پروسه ی نسبتا زمانبری را طی کند شاید برای کسانی که زمان کمی دارند کمی سخت به نظر بیاید . به علاوه خرید و فروش شرکت ثبت شده کاری است قانونی که علاوه بر انجام شدن سریع مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

مزایای خرید شرکت آماده
شاید از واضح ترین مزایای خرید شرکت آماده صرفه جویی در زمان است . شما نیازی به طی کردن مراحل ثبت شرکت و پیگیری های اداری ندارید . گرفتن کد اقتصادی ، گواهی مالیات برارزش افزوده ، پلمپ دفاتر و غیره را آماده و کامل می توانید تحویل بگیرید.
سابقه و رزومه ی شرکت می تواند در اخذ پروژه های مهم تاثیر گذار باشد.
اگر شرکتی با رتبه بندی بالا بگیرید ، با اعتماد به نفس بیشتری می توانید در مزایدات و مناقصات دولتی شرکت کنید.
همه دارایی های شرکت اعم از سهام ، سهم الشرکه و غیره در اختیار شما خواهد بود.
هیچ اقدام خاصی برای اخذ مجوز نیاز نیست انجام دهید چراکه تمامی مجوزها در هنگام ثبت شرکت اخذ شده و مدارک آن تحویل داده شده است.
اگر کارکرد شرکتی که میخرید بالا باشد در نظر کارفرما دارای اعتبار بیشتری خواهید بود و در اخذ پروژه ها موفق تر عمل خواهید کرد.
گسترش کسب و کار شما از طریق اعتبار شرکت و نام و آوازه شرکت بین مشتریان از جمله مزایایی است که بدون انجام هیچ کار خاصی به آن دست پیدا می کنید.

قیمت خرید و فروش شرکت ثبت شده

جهت استعلام قیمت خرید و فروش شرکت ثبت شده ، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

نکات مهم در خرید و فروش شرکت ثبت شده
در خرید شرکت ثبت شده باید به نکات مهمی توجه کرد . از آنجایی که شرکت ها در انواع مختلفی از قبیل مسئولیت محدود ، سهامی خاص و عام ، تضامنی و غیره ثبت می شوند به نوع شرکت ثبت شده باید توجه ویژه ای کرد.

قوانینی که برای هر نوع شرکت در نظر گرفته می شود متفاوت است و دانستن تفاوتهای انواع شرکت می تواند به تصمیم گیری بهتر شما کمک کند.
رتبه بندی شرکت و گرید آنها در اعتبار شرکت ها بسیار موثر است. همچنین زمان تاسیس ، مدت زمان فعالیت و کارکرد شرکت ، داشتن کد اقتصادی ، سابقه مالیاتی و بدهی های معوقه شرکت ها از جمله عوامل مهمی است که باید به آن توجه کرد.
آدرس شرکت هنگام تاسیس در اسناد شرکت وارد می شود. اگر بخواهید آدرس شرکت را تغییر دهید راه دشواری پیش رو ندارید کافیست یک صورتجلسه تغییرات آماده کرده به اداره بفرستید ، اگر آدرس شما مشکلی نداشته باشد در روزنامه آگهی شده و به آدرس مورد نظر شما انتقال می باید.
رتبه بندی هایی که برای شرکتها در نظر گرفته می شود از جمله شرکت EPC، انفورماتیک ، مشاوران ، پیمانکاری و انبوه سازان. این رده بندی ها نیز رتبه های مختلفی اعمم از 1و2و3 دارند که هرکدام از آنها در قیمت نهایی معامله تاثیر بسزایی دارد.

قیمت خرید و فروش شرکت سهامی خاص

قیمت خرید و فروش شرکت سهامی خاص چنانچه بخواهید شرکت ثبت شده سهامی خاص خریداری کنید چقدر باید هزینه بپردازید ؟ این سوالی است که در ابتدا در ذهن همه وجود دارد. عوامل مهمی در قیمت شرکت آماده تاثیر گذار است.

  1. سال تاسیس شرکت و مدت کارکرد آن
  2. بدهی های مالیاتی و ارزش افزوده
  3. نوع فعالیت شرکت
  4. مبلغ پروژه های بسته شده توسط شرکت
  5. داشتن کد اقتصادی به جهت انجام واردات و صادرات

قیمت خرید فروش شرکت مسئولیت محدود

برای استعلام قیمت خرید و فروش شرکت مسئولیت محدود با همکاران ما در شهر رتبه تماس حاصل فرمایید

معمولا شرکت ها به دو صورت متداول در قالب شرکت مسئولیت محدود و همچنین شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده و مشغول به فعالیت می گردند. در این بین شرکت های مسئولیت محدود از آمار بالاتری نسبت به شرکتهای سهامی خاص برخوردار هستند

چراکه روند ثبت شرکت آن ها راحت تر و سهل الوصول تر می باشد اما با این حال افراد برای گسترش فعالیت های خود با موضوع فعالیت های خاص نیازمند آن هستند که هرچه سریع تر صاحب شرکت مسئولیت محدود به صورت مستقل گردند

تا بتوانند در قالب آن شرکت در مناقصات و مزایدات مختلف شرکت نمایند و یا با اشخاص حقیقی و یا موسسات و ارگان های حقوقی وارد مذاکره گردند و قراردادهای مختلفی را انعقاد نمایند.امور مربوط به ثبت برند خود را به ما بسپارید

شرکت های مسئولیت محدود با توجه به اهداف تجاری موسسین از موضوعات های مختلفی همچون گردشگری ،بازرگانی،خدماتی،اداری،حمل و نقل و بسیاری از موضوعات مختلف می باشند.چنانچه قصد دارید شرکتی با مشخصات ویژه ای (همچون موضوعنامه خاص که با مجوزهای خاصی از مراجع ذیصلاح به ثبت رسیده اند، دارای گریدبودن شرکت، ثبت شده در استان خاص، یک یا دوسیلابی بودن نام شرکت، کارکرد بالا داشتن شرکت و سایر ویژگی های خاص)که مدنظر شما میباشد
خریداری نمایید و سپس با استفاده از شماره ثبت و شناسه ملی شرکت در مناقصات خاصه شرکت نمایید قبل از هرچیز باید نسبت به حقیقی بودن آن شرکت و سابقه ثبتی آن اطلاعات کسب نمایید و استعلامات لازمه از اداره ثبت و دارایی نسبت نداشتن پرونده مالیاتی آن شرکت کسب نمایید.

بسیاری از شرکت ها پس از این که شرکت خود را در موضوعات مختلف (چه موضوعات دارای مجوز و چه بدون مجوز) به ثبت می رسانند و برای شرکت ثبت شده خود که دارای شماره ثبت و شناسه ملی می باشد ،پلمپ دفاتر و کداقتصادی اخذ می نمایند پس از مدتی فعالیت به دلایل مختلفی همچون عدم فعالیت شرکت، ناهماهنگی بین اعضاء شرکت ،

مشکلات اقتصادی شرکت و یا هر دلیل دیگری قصد ادامه دادن در روند فعالیت های شرکت را ندارند و بنابراین اقدام به واگذاری شرکت خود می نمایند؛
این واگذاری و انتقال سهام شرکت بین سهامداران قدیم و خریداران جدید شرکت باید به صورت کاملا قانونی با ترتیب و تشریفات ویژه ای که از قبل توسط اداره دارایی و همچنین اداره ثبت شرکت ها تعیین شده است صورت بگیرد همچنین استعلامات کافی باید از مراجع ذیصلاح برای شرکتی که قصد انتقال آن را دارید، گرفته شود که بعدها از نظر دارای تا مشکل مالیاتی و یا سایر مشکلات در اداره دارایی مواجه نشوید.برای خرید شرکت اقدام کنید

کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه خرید و فروش شرکت میباشند

خرید شرکت آماده ثبت شده

خرید شرکت آماده ثبت شده

خرید و فروش شرکت با سابقه بالا

داشتن سابقه در هر کاری می تواند به انجام بهتر آن کار ختم شود، بنابراین کارفرمایان می کوشند تا پروژه های خود را به شرکت های با سابقه در زمینه ی مرتبط بسپارند،
داشتن فعالیت های مستمر و پیاپی با احتساب مفاصا حساب از اداره دارایی استعلام می شود و تائید آن نیز کارکرد داشتن شرکت است،
یا برعکس، شرکت قدمت دار بدون عملکردی برای شخصیت حقیقی و یا حقوقی متقابل مورد اهمیت می باشد موضوع فعالیت هایی که در موسسات قدیمی قید می شده که از امتیازهای مثبت آن شرکت می باشد و خریدار این شرکت باتوجه به موضوع فعالیت آن که برایش دارای اهمیت می باشد به راحتی به خرید آن اقدام می کند و نیازی به پیگیری یا رفت و آمد برای اینکه بتواند آن کلمه ای که نیاز به مجوز در زمان حال دارد بدون هزینه و به راحتی در شرکت های قدمت دار داشت.

پس برای رسیدن به اهداف و پروژه های بزرگ داشتن سابقه بسیار مورد اهمیت می باشد.

اگر قصد خرید شرکت با سابقه ی بالا دارید یا در صدد فروش شرکت باسابقه ی خود هستید کافیست با کارشناسان شهر رتبه تماس حاصل کنید تا بهترین راهمایی ها را کسب کنید.

هنگام خرید شرکت باید به چه نکاتی توجه شود
خرید شرکت آماده جایگزینی مناسب برای ثبت شرکت می باشد،
به شرطی که بتوانید شرکتی در حوزه ی فعالیت خودتان بیابید که قصد منحل کردن شرکت خود را داشته باشد.
با خرید شرکت، دیگر نیازی به گذراندن مراحل مختلف ثبت شرکت ندارید، بعاوه یک شبه دارای شرکتی با سابقه خواهید شد،
هر چند واقعیت این است که بهای این صرفه جویی در زمان را بایستی پرداخت کنید.

اگر قصد خرید و یا حتی فروش شرکت را دارید حتما از یک کارشناس در کنار خودتان استفاده کنید،
مسائل و روابط حقوقی و ثبتی زیر و بم های بسیاری دارد که شرح پیچیدگی های آن در این مقاله نمی گنجد،
اما توصیه موکد ما این است که چه خریدار و چه فروشنده ی شرکت، برای جلوگیری از مشکلات آتی، به همراه یک کارشناس امور ثبتی این انتقال را انجام دهند.
برای مثال شرایط تسویه حساب و پرداخت مالیات شرکت باید به صورت کامل بررسی شود،
در کنار این موضوع باید بررسی شود که آیا شکایتت مادی یا معنوی از شرکت در جریان است یا خیر،
و همین طور بسیاری موارد مشابه دیگر.

مهم است توجه داشته باشید که خرید یک شرکت نیز فرایند پیچیده و حقوقی است که نیازمند صرفه جویی در مطالعه و مشاوره مناسب با متخصصان حقوقی، مالی و صنعتی می‌باشد.

برای گرفتن وقت مشاوره با کارشناسان ما، با ما تماس بگیرید.

راهنمای کامل خرید شرکت صفر تا صدخرید شرکت آماده ( گام به گام خرید شرکت ثبت شده)
خرید شرکت آماده به چه معناست؟
نکاتی که قبل از خرید شرکت باید توجه نمود
مزایای خرید شرکت آماده
هزینه خرید شرکت آماده
خرید شرکت با مسئولیت محدود
خرید شرکت سهامی خاص
خرید شرکت های قدیمی با سابقه بالا
خرید و فروش شرکت در تهران و دیگر شهرها

خرید و فروش شرکت با رتبه نفت و گاز

3 thoughts on “خرید و فروش شرکت آماده

ارسال دیدگاه

طراحی و پیاده سازی توسط وب راد

Call Now Button